| Algemene waardering | ☆☆☆☆☆ |
— Origineel weergeven| Algemene waardering |
Het wetsuit is super. De kwaliteit van het neopreen is een genot. Zacht en rekbaar. Ik ben dol op de natuurlijke elasticiteit. Een paar kleine minpuntjes. De stiksels aan de binnenkant van het bovenstuk lijken op klittenband en zullen snel beschadigen, hoe voorzichtig ik ook ben om het te bedekken zodra ik het wetsuit uittrek. Athlex en Apex lijken te veel op elkaar en je kunt je er gemakkelijk in vergissen. Ik dacht dat het een groot probleem was met de Apex. Helemaal mijn fout, maar... uiteindelijk heb ik het gehouden omdat ik het wetsuit zo fijn vond.